Fietser Noordgouwe stierf natuurlijke dood

Toegevoegd: 17-01-2018, 13.03 uur
Het slachtoffer overleed ter plekke.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

NOORDGOUWE - De fietser die zondagmorgen op de Donkereweg bij Noordgouwe overleed, is op een natuurlijke wijze overleden. Dat blijkt uit politie-onderzoek.

"De recherche heeft de omstandigheden van het ongeluk onderzocht. Zo is een sporenonderzoek uitgevoerd en zijn diverse mensen verhoord. Ook is een sectie uitgevoerd. Uit deze onderzoeken is naar voren gekomen dat de 45-jarige man uit Zonnemaire op een natuurlijke wijze is overleden", zo zegt de politie.

"De dood van de man en de val van zijn fiets zijn een samenloop van omstandigheden. Er is geen sprake van een misdrijf. Het politieonderzoek is afgesloten", aldus de politie.