Vrachtwagen Kruiningen weer overeind

Toegevoegd: 23-01-2018, 15.27 uur

KRUININGEN - De vrachtwagen die vanochtend kantelde bij de Schapenweg in Kruiningen staat weer overeind.

De vrachtauto, welke was geladen met uien, raakte rond 11.30 uur door onbekende oorzaak van de weg. De chauffeur kon zelfstandig uit de cabine komen en raakte niet gewond. Nadat de uien uit de vrachtwagen waren gehaald, kon bergingsbedrijf Kuzee starten met de berging.

Rond 14.45 uur hadden de bergers het gevaarte weer op de weg.

Zie ook:

Alex (23-1-2018 om 21:52)
En het is een rot bochtje met starre assen, wel sneu eerst een trailer kwijt bij de brand in sint maartensdijk en nu dit sterkte Jac