Man overleden na bedrijfsongeluk Vlissingen

Toegevoegd: 08-03-2018, 12.51 uur - Update: 08-03-2018, 13.12 uur
Het slachtoffer werd met spoed afgevoerd naar een ziekenhuis.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

VLISSINGEN - Een 20-jarige man is overleden aan de gevolgen van een bedrijfsongeluk afgelopen maandag bij Maritime Logistics, een onderdeel van Damen Shipyards.

Het incident op het terrein aan de Koningsweg vond rond 15.20 uur plaats. De ambulancedienst kreeg assistentie van het traumateam uit Amsterdam. Eerder gaf de politie aan dat er sprake was van een medisch incident, maar inmiddels is duidelijk dat er toch sprake was van een bedrijfsongeval.

Tegenover de PZC heeft het bedrijf verklaard dat de Vlissingse werknemer door onbekende oorzaak bekneld kwam te zitten en hierdoor ernstige verwondingen opliep. Hieraan is hij vannacht overleden.

Zeeuw (12-3-2018 om 08:35)
@P Je reactie slaat kant nog wal. Je hebt het over een scheepswerf in Vlissingen-Oost, het enige gemeenschappelijke dat het heeft met die bedrijf (Schelde marine service) is dat het onder de hoed van damen valt. Schelde Marine Service is geen scheepswerf en er gebeuren gewoon nooit ongelukken. Het zijn gewoon allemaal van elkaar losstaande bedrijven met 1 gezamelijke eigenaar (Damen). Of ben jij ook zo iemand dat als er in een bepaalde bevolkingsgroep een paar mensen crimineel zijn dat je dan gelijk maar die hele bevolkingsgroep crimineel noemt?
Deemsie (11-3-2018 om 02:12)
rust zacht owen! ik kende je van school maar dit had ik nooit kunnen bedenken zo jong nog. veel sterkte aan de nabestaande.!
P (9-3-2018 om 18:44)
@zeeuw, dus een serieus probleem aankaarten wat in Vlissingen Oost al jaren aanwezig is dan taboe? Er gebeuren te vaak ongelukken in dat gebied, je kan mij de mond snoeren maar het probleem lost zich dan niet op. Je kan het bagataliseren en je bedrijf je proberen te beschermen maar je speelt met levens en ongevallen.
Zeeuw (9-3-2018 om 11:56)
@P als je weet wat er gebeurd is wil je dan alsjeblieft niet zo afschuwelijk reageren op dit hele trieste gebeuren. Walgelijk dat je dit zo durft te zeggen. Dit is gewoon een volkomen noodlottig ongeval. Daarnaast gebeuren er bij Maritime Logistics verder uberhaupt nooit ongevallen, dus waar je de onzin vandaan haalt dat er zoveel ongelukken gebeuren is me ook absoluut een raadsel. Owen, rust in vrede! En veel sterkte voor alle betrokkenen.
P (9-3-2018 om 09:44)
Als je niet bekend bent met de veiligheids regels daar, is het gevaarlijk werk, bedrijven nemen het niet zo nauw met bepaalde regels, daarom gebeuren er zoveel ongelukken met jonge mensen daar, ze worden niet gerespecteerd en ze worden gezien als vertraging, dus wordt er nog weleens weggekeken als men ten koste van het leven van iemand de regels overtreed ten behoeve van “sneller werken”
Een moeder (8-3-2018 om 19:34)
Vreselijk nieuws.. mijn hart gaat uit naar zijn ouders en familie..