Vrouw mishandelt ambulancemedewerker

Toegevoegd: 02-04-2018, 13.49 uur
Vrouw mishandelt ambulancemedewerker
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

VLISSINGEN - Een dronken vrouw die onwel was geworden bij het Nollehoofd in Vlissingen heeft zondagavond een ambulancemedewerker mishandeld. Er is aangifte gedaan.

De 60-jarige Vlissingse vrouw werd rond 23.10 uur door een medewerker van een horecagelegenheid gevonden op straat. De vrouw wist niet meer wat haar was overkomen en was erg verward. De ambulancedienst kwam hierop ter plekke om de vrouw te onderzoeken.

Toen de vrouw in de ambulance zat en onderzocht werd, trapte zij één van de ambulancemedewerkers tegen zijn benen en/of rug. De hulpverlening is meteen gestaakt, omdat het uiteraard niet getolereerd wordt dat ambulancemedewerkers verbaal of fysiek aangevallen worden.

De politie werd gewaarschuwd en de vrouw is aangehouden overgebracht naar een politiecellencomplex. Daar heeft zij de nacht doorgebracht. De vrouw bleek bijna vijf keer te veel alcohol gedronken te hebben. Ze is maandagochtend gehoord over het incident. Op dit moment zit zij nog vast.

Vanwege het feit dat de vrouw een hulpverlener aanviel is de kans groot dat tegen haar een zwaardere straf wordt geëist dan normaal. Ook het feit dat de vrouw onder invloed verkeerde zal volgens de politie vermoedelijk strafverzwarend werken.

birdy (2-4-2018 om 20:56)
Klap mee een gummi knuppel
marja (2-4-2018 om 19:03)
helena (2-4-2018 om 18:13)
ze doet het toch zelf schoppen naar ambulance medewerkers met haar dronken kop. dit zijn de gevolgen ervan als je gaat schoppen ga je gewoon binnen de cel in. misschien dat ze het leert op deze manier. ik hoop dat ze flinke kater heeft en flink ziek is met veel gevolgen hiervan.
Bram (2-4-2018 om 14:55)
Meschien wis ze niet wat ze deed met haar dronken kop Maar dat is geen excuus gewoon hard optreden tegen zulke aso personen
Michelle (2-4-2018 om 14:20)
Hou haar voorlopig maar vast! Wat een asociaal iemand. Jezelf klem zuipen en dan nog praatjes hebben ook. Walgelijk!
vlissinger (2-4-2018 om 14:12)
wat een zuipschuit , als je er niet tegen kan moet je het laten