Geen files

Verdachte opgepakt voor brandstichting Breskens

Toegevoegd: 20-04-2018, 10.32 uur
De brandweer aan de Vijverlaan in Breskens donderdagmiddag.
© Foto: Brandweer Oostburg
Door: Manfred Berrevoets

BRESKENS - De politie heeft een 55 -jarige man uit Breskens aangehouden die verdacht wordt van brandstichting.

Donderdagmorgen werd er in een leegstaand pand aan de Vijverlaan in Breskens brand gesticht. Omdat er op meerdere plekken brand was in de woning ging de politie al snel uit van brandstichting. Ook lagen er op meerdere plekken lucifers. Camerabeelden en onderzoek door de brandweer en de technische recherche bevestigde dat er inderdaad sprake was van brandstichting.

Na het horen van getuigen werd de man als verdachte aangemerkt. Vervolgens deed hij er volgens de politie alles aan om niet gepakt te worden. Later op de dag kon de man na een tip alsnog worden aangehouden in Groede.

amber (21-4-2018 om 22:37)