Vrouw van fiets gereden na mishandeling

Toegevoegd: 28-04-2018, 14.41 uur
Vrouw van fiets gereden na mishandeling
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

VLISSINGEN - In de nacht van donderdag op vrijdag is in Vlissingen na een eerdere ruzie een jonge vrouw van haar fiets gereden door een automobiliste. De bestuurster is doorgereden zonder zich te bekommeren om het slachtoffer.

Volgens de politie vond kort voor de aanrijding in de Scheldestraat in Vlissingen een confrontatie plaats tussen het slachtoffer en de bestuurster van het voertuig. “De bestuurster reed het lopende slachtoffer tegemoet, stapte uit haar auto en mishandelde de jonge vrouw. Zij kwam ten val en terwijl zij op de grond lag kreeg ze nog diverse schoppen tegen haar hoofd. Hierna stapte haar belaagster weer in de auto en reed deze weg”, zo vertelt de politie.

Na de mishandeling stond het slachtoffer weer op. Ze liep vervolgens naar haar fiets die in de wijk gestald stond. Ze reed vervolgens naar de Nieuwe Vlissingseweg. Daar werd ze van achteren aangereden door een auto. Het voertuig raakte de achterzijde van haar fiets. Door de klap viel de fietsster op de grond.

De automobiliste, welke volgens de politie dezelfde was als van de mishandeling in de Scheldestraat, reed na de aanrijding door. Voorbijgangers hebben de jonge vrouw overeind geholpen en haar met hun auto naar huis gebracht. Daar heeft ze de politie gebeld. De ambulancedienst is ter plekke gekomen en heeft haar naar het ziekenhuis gebracht.

De voorvallen vonden plaats tussen 04.00 en 05.30 uur. De politie zoekt getuigen en is tevens op zoek naar de fiets die de vrouw na de botsing heeft achtergelaten. De tweewieler is namelijk spoorloos. Het gaat om een blauw Batavus-damesfiets waarvan het achterwiel is dubbelgevouwen.

Vlissinger (29-4-2018 om 00:02)
Tja, de meeste mensen lezen niks over psychologie. Zijn ze ook niet verplicht maar als je weet dat je een persoon voor je hebt met een narcistische -en of antisociale persoonlijkheidsstoornis dan denk je wel even twee keer na voordat je hem/haar compleet onderuit haalt met een grote mond. Deze gekken kunnen dan heel raar gaan doen als hun ego gekwetst wordt. Ze kunnen dan echt gevaarlijk worden. Gokje dat dit weer zo'n situatie was waarbij deze vrouw werd aangereden. Misschien moeten scholen hier eens op inspelen en kinderen wat beter bijscholen over dit soort mensen ipvt alleen maar te zeggen dat narcisten verliefd op zichzelf zijn want dat zijn ze in werkelijkheid helemaal niet. Narcisten/psychopaten houden ervan om gehaat te worden.
Mark (28-4-2018 om 22:02)
Mag hopen dat ze die t**f te pakken krijgen. Iemand aanrijden met de auto nadat er al een mishandeling plaatsvond os gewoon poging tot doodslag. Graag een signalement van de auto dan kunnen we mee zoeken.
sonja (28-4-2018 om 17:24)
Hoop dat ze dit serpent vinden, poging tot moord op haar geweten !!!
Bumper: (28-4-2018 om 17:16)
Dat is een poging tot moord, dus heel simpel , opsporen en de gevangenis in met dit tuig rijbewijs inleveren, iemand die zijn voertuig en of auto van een ander gebruikt om als wapen te dienen hoord niet achter het stuur te zitten. Dan komt er nog bij, die dader zal vermoedelijk volwassen zijn denkt zij, en dan een onvolwassen persoon tegen zijn hoofd schoppen terwijl die op de grond ligt, nog erg laf ook. Bumper:
EM (28-4-2018 om 17:16)
In wat voor land leven we nou ,uitermate crimineel ,ik hoop dat vrouw wordt opgespoort en dat ze keihard wordt gestrafd wegens poging tot doodslag bv ,te gek voor woorden ,wens het slachtoffer sterkte !
Michelle (28-4-2018 om 15:34)
Kijk maar eens in de kofferbak van die asociale automobiliste! Sporen van de fiets!