Arrestatie trio na zware mishandeling

Toegevoegd: 02-05-2018, 15.30 uur
Arrestatie trio na zware mishandeling
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

VLISSINGEN - De politie heeft drie verdachten aangehouden voor het mishandelen en het van de fiets rijden van een jonge vrouw, afgelopen Koningsnacht in Vlissingen.

Na een confrontatie tussen het slachtoffer en een automobiliste in de Scheldestraat kwam zij ten val. Ze werd vervolgens diverse keren tegen het hoofd geschopt terwijl ze nog op de grond lag. Na de mishandeling stond het slachtoffer weer op en ze fietste vervolgens naar de Nieuwe Vlissingen. Daar werd ze van achteren aangereden door dezelfde automobiliste.

De fietsster kwam door de botsing ten val.  Voorbijgangers hebben de jonge vrouw overeind geholpen en naar huis gebracht. Daar heeft ze de politie gebeld. De ambulancedienst is vervolgens ter plekke gekomen om haar naar het ziekenhuis te brengen.

Zaterdag deed de politie een oproep aan de dader en getuigen om zich te melden. De nu aangehouden personen zijn een 24-jarige vrouw uit Vlissingen, een 24-jarige vrouw uit de gemeente Vlissingen en een 25-jarige vrouw uit Middelburg. Alle drie de vrouwen zijn voor verhoor en nader onderzoek naar het politiecellencomplex gebracht.

Opoe Fiets (7-5-2018 om 17:50)
Ik heb zitten spitten het hele weekend maar nergens in het wetboek staat "het van de fiets rijden" als overtreding. wel poging tot doodslag en dat soort, maar dat beestje noemen we niet bij de naam natuurlijk. alles rustig en gezellig in zeelandje toch ? toch vraag ik me af wie die duidelijk zeer labiele dame dan een rijbewijs gaf, de overheden soms ? het zal wel weer bij de louter persoonlijke vrijheden horen die we zo lief hebben dat iedereen een rijbewijs zou moeten kunnen hebben. zo zie je maar weer dat oude meningen uit een ver en vergeten verleden niet altijd juist zijn.
Henk Hopjes (4-5-2018 om 09:20)
@Hopeloze mensheid Lezen is niet zo belangrijk als het uiten van het persoonlijk ongenoegen, ongeacht of het terecht is of niet. Men vindt dat, ondanks hun zorgeloze luxe leventje, de samenleving verdorven is en daar is uiteraard de ander de oorzaak van. Liever leest men krantenkoppen over vreselijke dingen om er vervolgens over te lamenteren alsof dat het gehele bestaan belichaamt.
Michel (3-5-2018 om 21:06)
Er is maar een straf, OPSLUITEN DIE RANDDEBIELEN .
Hopeloze mensheid (3-5-2018 om 18:11)
De helft van de mensen die hier reageren lezen het artikel niet eens , praten over jongens lees het artikel eerst goed er zijn 3 vrouwelijke verdachtes aangehouden.
Rik (3-5-2018 om 13:42)
Nee, Jan de filatroop. Er zit geen kronkel in de wet. Er zit een kronkel in uw denkwijze. 'Daders van dodelijke ongevallen' U zegt het zelf. Ongevallen. We gaan mensen gelukkig niet opsluiten voor simpele voorrangsfouten. Ook niet als zo'n foutje iemand per ongeluk het leven kost. Bij deze drie is het wel duidelijk opzet. Ik hoop ook dat ze flink aangepakt worden.
Vlissingse (3-5-2018 om 08:51)
Poging doodslag! Rechter ik hoop dat is niet te soft zal zijn voor dit soort wat zich mens noemt. Beste slachtoffer, ik hoop dat je dit nooit meer hoeft mee te maken en ga naar de rechtszaak dat zal je goed doen!