Geen files

Auto uitgebrand Leeghwaterstraat Vlissingen

Toegevoegd: 08-05-2018, 13.54 uur
Auto uitgebrand Leeghwaterstraat Vlissingen
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

VLISSINGEN - Bij de Leeghwaterstraat in Vlissingen is in de nacht van maandag op dinsdag een personenauto in vlammen opgegaan.

Rond 02.35 uur werd ontdekt dat in de straat een auto in brand stond. De brandweer werd gebeld en die rukte met spoed uit om te blussen. Bij aankomst stond het voertuig echter al volledig in brand. Nadat de brand was geblust heeft een bergingsbedrijf de auto getakeld. Er is mogelijk sprake geweest van brandstichting.

In de nacht van zaterdag op zondag brandde rond 03.20 uur in Vlissingen ook al een auto uit. Toen ging het om een auto die geparkeerd stond in de Hendrick Berckmanstraat. In dit geval was hoogstwaarschijnlijk sprake van brandstichting.

Lezer (13-5-2018 om 10:12)
@Peet beter denk jij eens beter na! Die onzin die je altijd uitkraamt terwijl je niets van deze persoon weet. Kom je met valse aantijgingen. Deze persoon is net zijn auto kwijt geraakt en krijg je dit soort commentaar over je heen.
Peet (9-5-2018 om 07:48)
Waarom denkt men niet eerst verder ? Kan het niet zijn de eigenaar in de schulden zit zijn auto in de brand stak en verzekeringsgeld wil claimen ? Dit gebeurde in de jaren 90 ook zoveel... All risk kan veel geld opleveren bij zogenaamde brandstichting.. Ik zou alles goed uitzoeken Politie. Mensen zijn sneaky tegenwoordig weetje !