Vrouw spoedkeizersnede Hulst overleden

Toegevoegd: 09-05-2018, 14.15 uur
De toestand van de baby is volgens de politie zorgwekkend.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

HULST - De zwangere vrouw die maandag in Hulst een hartstilstand kreeg is overleden. Dat heeft de politie bekend gemaakt naar bevestiging door familie van het slachtoffer.

Rond half elf kwam een melding binnen van een onwelwording bij bakkerij Risseeuw aan de Stationsweg. Er bleek sprake te zijn van een reanimatie en het slachtoffer bleek zwanger te zijn. Daarom kwamen drie ambulanceteams ter plekke. Ook werd de traumahelikopter uit Rotterdam opgeroepen.

Ter plaatse is de baby van de vrouw via een spoedprocedure ter wereld gekomen. Het kindje is vervolgens per helikopter naar een ziekenhuis gebracht. De vrouw is met spoed per ambulance afgevoerd. Daar is ze volgens de politie overleden. Volgens de poliie ligt het baby’tje nog in zorgelijke toestand in het ziekenhuis.

@kEES (14-5-2018 om 19:40)
Onzin Kees, er is allang een bericht gegeven dat die drone niet eens in de buurt is geweest, helicopter is gewoon volgens plan geland en zijn werk kunnen doen
Drone (14-5-2018 om 19:21)
@Kees! Beter lezen voortaan; de helikopterpiloot heeft de drone niet eens gezien!!!!!! Laat staan last van gehad
Jose (14-5-2018 om 18:55)
@Meneer Kees, dit is een vreselijk drama. Mijn welgemeende medeleven voor alle nabestaanden, de collega's en hulpverleners. Maar wat U nu weer schrijft is klinklare onzin. Ik lees in de artikelen, en niet alleen hier dat de piloot helemaal niet heeft opgemerkt dat er een drone in de lucht hing. Dus wat U schrijft over niet kunnen landen en zware minuten verliezen slaat kant noch wal.
Kees (13-5-2018 om 15:49)
Ik vind dat die man met die drone ook schuldig is aan het overlijden van de vrouw. Door de drone kon de helikopter met de artsen eerst niet landen en werd zwaar gehinderd. De artsen hebben zeer zware minuten verloren door de drone
Agnes vader (12-5-2018 om 08:22)
veel sterkte voor de nabestaanden