Vrouw spoedkeizersnede Hulst overleden

Toegevoegd: 09-05-2018, 14.15 uur
De toestand van de baby is volgens de politie zorgwekkend.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

HULST - De zwangere vrouw die maandag in Hulst een hartstilstand kreeg is overleden. Dat heeft de politie bekend gemaakt naar bevestiging door familie van het slachtoffer.

Rond half elf kwam een melding binnen van een onwelwording bij bakkerij Risseeuw aan de Stationsweg. Er bleek sprake te zijn van een reanimatie en het slachtoffer bleek zwanger te zijn. Daarom kwamen drie ambulanceteams ter plekke. Ook werd de traumahelikopter uit Rotterdam opgeroepen.

Ter plaatse is de baby van de vrouw via een spoedprocedure ter wereld gekomen. Het kindje is vervolgens per helikopter naar een ziekenhuis gebracht. De vrouw is met spoed per ambulance afgevoerd. Daar is ze volgens de politie overleden. Volgens de poliie ligt het baby’tje nog in zorgelijke toestand in het ziekenhuis.

Addie (9-5-2018 om 19:17)
Wat triest vreselijk, sterkte voor alle betrokkenen die er bij waren.
Peter (9-5-2018 om 18:47)
Nee toch, wat een verdriet. Dan zijn alle dingen waar ik me druk over denk te moeten maken in 1 klap tot ONZIN gedaald. Vader, kind, ouders, familie, vrienden, collega’s, hulpverleners en iedereen die zich betrokken voelt gecondoleerd. Het leven kan k.t zijn en niet door de zin en onzin waarover we denken ons druk te moeten maken. Iedereen die wel eens in een dipje zit of zich zorgen maakt:DE NABESTAANDEN HEBBEN ZORGEN. Alle overigen, inclusief mijzelf, hebben uitdagingen om een oplossing voor te vinden GEEN ZORGEN! Ik wens van harte dat de nabestaanden ooit weer kunnen genieten van de zon, de eerste blaadjes aan de boom en bovenal de glimlach van de kleine die zonder moeder start met een nieuw leven....
Grietje (9-5-2018 om 18:14)
Och war vreselijk triest heel veel sterkte voor de familie en alle mensen die erbij betrokken waren
Peggy rotthier (9-5-2018 om 17:50)
Verschrikkelijk om dit te moeten lezen wat een drama waar iedereen voor vreesde is waarheid heel heel veel sterkte aan familie en collega's
sonja (9-5-2018 om 17:15)
Wat een trieste gebeurtenis, de moeder weet dit gelukkig niet, r.i.p. maar mijn hart gaat uit naar de kleine en de vader, het had zo mooi moeten zijn, wat kan het snel veranderen, heel veel sterkte aan heel de familie
AD. (9-5-2018 om 17:12)
Wat een drama zeg zo ook voor de vader die er dus vanuit ging dat zijn vrouw ging werken en daarna dus nooit meer thuiskomt en ook de collega,s die dit hebben meegemaakt hebben het niet makkelijk en moeten dit ook altijd met zich meedragen net als de hulpverleners die hebben gevochten voor het leven van moeder en kind . Veel sterkte voor iedereen.