Drie voetballers mishandeld tijdens wedstrijd

Toegevoegd: 10-05-2018, 09.24 uur
Drie voetballers mishandeld tijdens wedstrijd
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Manfred Berrevoets

MIDDELBURG - Drie voetballers van rond de 16 jaar uit Driewegen zijn tijdens de wedstrijd op het veld aan de Aanloop in Middelburg mishandeld door nog onbekende personen. Zij raakten licht gewond en konden na behandeling door een arts naar huis.

De wedstrijd verliep gespannen. De scheidsrechter sprak de spelers aan op hun gedrag, maar tijdens rust werden drie spelers om onduidelijke redenen geslagen en tegen de grond geduwd. Zij liepen lichte verwondingen op.

Het voetbalteam uit Driewegen trok zich terug om escalatie te voorkomen. De gewonden zijn door een arts onderzocht. De politie stelt een onderzoek in.

Michel (10-5-2018 om 11:38)
Goed uitzoeken. Dan de daders hun KNVB- lidmaatschapsnummer invorderen en voorlopig niet teruggeven.
Michelle (10-5-2018 om 09:56)
Wat een verbroedering weer in die sport. Ga zo door!