Overleden man in tuin: medische oorzaak

Toegevoegd: 16-05-2018, 10.26 uur
Het slachtoffer werd rond 13.00 uur gevonden door een buurman.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

KAPELLE - De man die gisteren levenloos werd aangetroffen in de voortuin van een woning in Kapelle stierf een natuurlijke dood. Dat zegt de politie.

Het lichaam van de man werd dinsdag omstreeks 13.00 uur door een buurman gevonden in de Gildenstraat. De man lag naast een ladder. De ambulancedienst kwam met spoed ter plaatse maar die kon niets meer voor het slachtoffer doen. De technische recherche kwam vervolgens ter plaatse om onderzoek te doen naar de toedracht van het overlijden.

Rond 15.00 uur heeft een uitvaartverzorger het lichaam meegenomen. Hierna is een schouw gedaan. Volgens een politiewoordvoerder is inmiddels vastgesteld dat de dood van de man een medische aanleiding heeft. Daarom is het politie-onderzoek inmiddels beëindigd en is het lichaam overgedragen aan de nabestaanden van de man.

Koos P. (17-5-2018 om 12:42)
@jaapverkeer, Volgens mij snapt u het niet helemaal. Als er een overleden persoon op straat wordt gevonden is het niet meer dan normaal dat de politie onderzoekt wat de oorzaak van het overlijden is. Maar bij u is dat blijkbaar niet nodig.
W. Kruit (17-5-2018 om 10:50)
Wat wil jaapverkeer dan? Dat de politie de schouders ophaalt bij een verdacht overlijden en denkt dat het wel een natuurlijke dood zal zijn? Ieder overlijden is triest voor de nabestaanden, maar onder zulke omstandigheden zal er echt onderzocht moeten worden of het een natuurlijk overlijden is of niet.
Rian Feijtel (16-5-2018 om 22:17)
Wat een trieste gebeurtenis ,We wensen de familie heel erg veel sterkte.met dit vreselijke verlies.
jaapverkeer (16-5-2018 om 20:31)
Leuk voor de nabestaanden dat er meteen een politie onderzoek is gedaan... daar moet je toch niet aandenken als het jou gebeurt? het is al verschrikkelijk en dan komt dit er nog bij.