Ook baby spoedkeizersnede Hulst overleden

Toegevoegd: 17-05-2018, 09.11 uur
De moeder overleed kort na het incident al in het ziekenhuis.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

HULST - De baby die werd geboren middels een spoedkeizersnede in een bakkerij in Hulst is overleden. Eerder werd al bekend dat de moeder was komen te overlijden.

De vrouw kreeg maandag 7 mei rond half elf een hartstilstand toen ze aan het werk was bij bakkerij Risseeuw aan de Stationsweg. Omdat het slachtoffer zwanger was kwamen drie ambulanceteams en een traumahelikopter naar Hulst. Ter plaatse is de baby van de vrouw via een spoedprocedure ter wereld gekomen. Het kindje werd vervolgens per helikopter naar een ziekenhuis gebracht.

De vrouw werd met spoed per ambulance afgevoerd. De politie bevestigde kort na het incident al dat de vrouw was overleden en dat het baby'tje in zorgwekkende toestand in het ziekenhuis lag. Rouwadvertenties in de PZC maken inmiddels duidelijk dat naast moeder Anouk nu ook zoontje Boan is overleden.

Agnea Vader (17-5-2018 om 12:23)
wat is dit verschrikkelijk heel veel sterkte voor familie en vrienden
helena (17-5-2018 om 10:37)
heel veel sterkte voor de nabestaanden van de beide families. en andere betrokkenen. laat deze families met rust verder zij hebben het al zwaar genoeg. pak de piloot van de drone die de hulpverleners gehinderd heeft in het uitvoeren van hun werk maar aan.
Moeder (17-5-2018 om 09:45)
Hoeveel weken was hij te vroeg dan? Hebben ze de oorzaak al uitgezocht van de hartstilstand van zijn moeder? Wat in en in triest voor haar vriend/man en verdere familie. Heel erg veel sterkte gewenst met dit vreselijke, dubbele, verlies.
Een moeder (17-5-2018 om 09:25)
Oh, wat triest.. veel sterkte voor de papa en zusjes..