1 file van totaal 3 km

Ook baby spoedkeizersnede Hulst overleden

Toegevoegd: 17-05-2018, 09.11 uur
De moeder overleed kort na het incident al in het ziekenhuis.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

HULST - De baby die werd geboren middels een spoedkeizersnede in een bakkerij in Hulst is overleden. Eerder werd al bekend dat de moeder was komen te overlijden.

De vrouw kreeg maandag 7 mei rond half elf een hartstilstand toen ze aan het werk was bij bakkerij Risseeuw aan de Stationsweg. Omdat het slachtoffer zwanger was kwamen drie ambulanceteams en een traumahelikopter naar Hulst. Ter plaatse is de baby van de vrouw via een spoedprocedure ter wereld gekomen. Het kindje werd vervolgens per helikopter naar een ziekenhuis gebracht.

De vrouw werd met spoed per ambulance afgevoerd. De politie bevestigde kort na het incident al dat de vrouw was overleden en dat het baby'tje in zorgwekkende toestand in het ziekenhuis lag. Rouwadvertenties in de PZC maken inmiddels duidelijk dat naast moeder Anouk nu ook zoontje Boan is overleden.

Anoniem?? (22-5-2018 om 11:44)
@Kees Er zijn genoeg mannen die hun kind alleen opvoeden. En buitendat om zijn er nog meer alleenstaande moeders die ook alles doen en voor kind zorgen en huishouden en werken enzo....... Dus beetje rare reactie. Veel sterkte voor de nabestaanden
peter (19-5-2018 om 15:40)
wat een drama, de gevoelens gaan uit naar de nabestaanden, maar die vent met die drone, of andere dronehufters mogen nu wel eens nadenken. Niet dat die schuldig hieraan zijn, maar geholpen heeft het zeker niet en daar zou ik persoonlijk echt niet beter van slapen.
Janneke (18-5-2018 om 19:18)
Wat ontzettend verdrietig voor vooral de papa, en ook voor de rest van de familie en vrienden. Heel veel sterkte, ik hoop dat jullie bij elkaar een beetje troost kunnen vinden. Ik bid voor jullie.
Gijs (17-5-2018 om 23:15)
Wat erg! Veel sterkte toegewenst voor de nabestaanden!
J. Eversdijk (17-5-2018 om 23:07)
@moeder Iets minder nieuwsgierig zo misschien wel beter zijn!! Sterkte voor de nabestaanden
karel (17-5-2018 om 22:17)
vreselijk, sterkte voor de nabestaanden