Ouders op de vuist bij voetbalwedstrijd Middelburg

Toegevoegd: 03-06-2018, 19.48 uur
Ouders op de vuist bij voetbalwedstrijd Middelburg
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

MIDDELBURG - Tijdens een voetbalwedstrijd in Middelburg zijn zondagmiddag enkele ouders met elkaar op de vuist gegaan. Dat meldt de politie via social media.

Het opstootje vond plaats tijdens een meidentoernooi op de velden van voetbalvereniging Zeelandia in Middelburg, gelegen aan de M.H. Boassonlaan. Betrokken waren de ouders van twee teams die het tegen elkaar opnamen.

Een woordvoerder van de politie kon vandaag nog niet meer details geven over het voorval. Het is daarom niet duidelijk of er ook arrestaties zij verricht.

Pieter (3-6-2018 om 22:15)
En zo verpesten de ouders het plezier van de kinderen en geven ze een mooi voorbeeld hoe het niet moet. Het lijkt mij dat je juist alles doet voor je kinderen.... deze lapzwansen moet je direct een verbod geven ooit nog een wedstrijd te mogen bezoeken.
Ik (3-6-2018 om 21:33)
Ter verduidelijking. Er was een toernooi bezig en de vlam sloeg in de pan toen een Belgische coach van een Belgische team racistische opmerkingen maakte tegen een club uit Vlissingen.
zeeuw (3-6-2018 om 21:02)
hoe ver kan je zinken, nog erger als de tokkies