Park Nollebos Vlissingen weer vrijgegeven

Toegevoegd: 13-06-2018, 16.13 uur - Update: 13-06-2018, 18.08 uur

VLISSINGEN - Het deel van het park bij het Nollebos in Vlissingen dat vanmiddag werd afgezet na de vondst van een overleden man is weer vrijgegeven.

De ambulancedienst werd rond 13.35 uur met spoed naar het park gestuurd nadat een reanimatie was gemeld aan de zijde van de Paauwenburgweg. De patiënt overleed ter plekke en de politie stelde een onderzoek in naar de toedracht van het overlijden. De omgeving werd afgezet en de brandweer plaatste zeilen.

Inmiddels is het onderzoek ter plekke door de afdeling Forensische Onderzoeken en de eveneens ingeschakelde GGD-arts afgerond. Er zal nader onderzoek op het lichaam van het slachtoffer, volgens de politie een oudere man, worden gedaan om de oorzaak van diens overlijden vast te stellen. Rond 16.00 uur waren ook de schermen van de brandweer opgehaald.

Rond 17.45 uur werd bekend dat de man op natuurlijke wijze is overleden. Er wordt dan ook geen verder onderzoek meer gedaan.

Zie ook: