Bootje gekapseisd, opvarenden gered

Toegevoegd: 17-06-2018, 16.54 uur
Foto 13 van 20

John (18-6-2018 om 19:25)
@bram helemaal mee eens. Veel mensen vergissen zich in het meer en komen in de problemen. Gelukkig zijn er de vrijwilligers die iedereen helpen. Zonder hun waren er al veel doden te betreuren denk ik. Hulde aan de KNRM!
JR (18-6-2018 om 15:05)
Bizar dat hier de KNRM voor geroepen word! Ik snap dat de KNRM alle meldingen serieus neemt. maar dergelijk bootje is eenvoudig naar ondiep water te slepen. Die fantastische mensen van de KNRM hebben vast wel iets beters te doen, Over kosten nog maar niet gesproken..
bram (18-6-2018 om 04:25)
Het Veerse meer, gemakkelijk uitgesproken, maar een o zo ( voor sommigen) gevaarlijk vaargebied. Ga je varen op dit o zo mooie vaargebied, lees dan eerst je kaarten en kijk waar je problemen kan verwachtende en waar je moet opletten om niet verkeerd te varen. Voor de rest, het is er gewoon fantastisch. Je kan overal aanleggen, maar meer nog, overal genieten. Heb er jaren op gevaren, heb jaren genoten van de mooie plekjes.. Ben 1 keer vastgelopen, maar ja.....toen had ik een borrel op. Kan hè. Eigen schuld , dikke bult. Ben toen ook losgetrokken door die fantastische mensen van de KNRM. Deze vrijwilligers, zijn echt onmisbaar voor de goede vaarveiligheid op dit fantastische Veerse Meer.
Pieter (17-6-2018 om 18:19)
Een bal bovenaan de mast doet wonderen.