Man die door partner was aangereden overleden

Toegevoegd: 01-07-2018, 18.38 uur
Man die door partner was aangereden overleden
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Manfred Berrevoets

HULST - De 68-jarige man die zaterdagmorgen was aangereden door zijn partner bij hun woning aan de Zandstraat in Hulst is vandaag in het ziekenhuis overleden. Dat heeft de politie vanmiddag bekend gemaakt.

De twee kregen die nacht ruzie. Toen de vrouw in de auto stapte ging de man vermoedelijk voor de auto staan om haar tegen te houden. De vrouw reed toch weg waarbij de man ten val kwam. De vrouw liet hem zwaargewond achter. Ze werd korte tijd later aangehouden en zit nog vast.

Of de vrouw bij het wegrijden de val van de man ook daadwerkelijk heeft veroorzaakt moet nog blijken uit onderzoek. Getuigen worden gehoord en de auto is in beslag genomen voor technisch en forensisch onderzoek.

Zeker is dat de 67-jarige vrouw te veel had gedronken. Bij een ademanalyse op het politiebureau bleek dat ze bijna vier keer de toegestane hoeveelheid alcohol ophad.

Rien (2-7-2018 om 12:21)
Lijkt me maar beter ook , ma in de gevangenis, je zal zulke types los rond hebben lopen in je buurt.
t Is vreselijk (2-7-2018 om 10:26)
Ze was stomdronken, Bram, én boos... De man probeerde haar tegen te houden, dus was wellicht op de motorkap gaan liggen ofzo. Achteraf zal het niet haar bedoeling zijn geweest... Drank maakt idd meer kapotgaan je lief is, je bent gewoon een ander mens als je stomdronken bent...
bram (2-7-2018 om 01:02)
Drank maakt meer kapot dan je lief is. Wat voor ruzie moet je gehad hebben dat je iemand met de auto de dood in jaagt? Daar snap ik echt niets van. De normale reactie als er iemand voor je auto komt is toch stoppen?
Moeder (1-7-2018 om 20:48)
Foutje, bedankt... Triest zeg, vooral voor de kinderen, als ze die hebben: pa dood en ma straks in de gevangenis... Sterkte dus.