Dode gevonden in flat Middelburg

Toegevoegd: 18-07-2018, 04.39 uur

MIDDELBURG - De politie doet onderzoek naar de vondst van een stoffelijk overschot vannacht in een flatgebouw in Middelburg.

Het slachtoffer werd rond 03.15 uur ontdekt in één van de flats aan het Driewegenhof. In het flatgebouw bij De Overloper bevond zich op de bovenste etage een persoon. Deze is enige tijd gereanimeerd maar het slachtoffer bleek te zijn overleden.

Er werden twee ambulanceteams ingezet en ook een hoogwerker van de brandweer kwam ter plekke. De hoogwerker is uiteindelijk niet meer ingezet toen bleek dat men niets meer voor het slachtoffer kon doen. Ook de Rotterdamse traumahelikopter die aanvliegend was, werd teruggestuurd naar de basis.

De politie heeft het trappenhuis van de flat afgezet met linten. Nader onderzoek moet uitwijzen hoe de persoon precies is overleden.