Jongen (7) omgekomen na aanval door koe

Toegevoegd: 20-08-2018, 18.59 uur
Door: Manfred Berrevoets

MELISKERKE - Een zevenjarige jongen is maandagmiddag overleden nadat hij door een koe werd aangevallen in de buurt van het buurtschap Mariekerke op Walcheren.

Wat er precies gebeurd is kan de politie nog niet zeggen. Er wordt op dit moment onderzoek gedaan. De politie vermoed dat de jongen is aangevallen door een koe.

De politie kreeg de melding rond half zes binnen. Twee ambulances en een traumahelikopter rukten uit maar konden niets meer voor de jongen betekenen. Omstanders worden opgevangen. Het incident is op dit moment afgezet met schermen.

Zie ook:

een moeder (21-8-2018 om 22:09)
hartverscheurend.voor de ouders . ik wens u en fam en alle nabestaanden veel kracht en Hulp met dit grote verlies. En de hulpverleners die er by betrokken waren.WAt ben je dan machteloos als je dat op je weg komt.veel sterkte in uw zwaar beroep.
zorgmedewerker (21-8-2018 om 14:47)
Wat een afschuwelijk drama....... een paar weken geleden hebben mijn man en ik daar nog een ijsje gegeten en waren er veel kindjes, waaronder ook het jongetje, heerlijk aan het spelen met eigengemaakte vliegers en tekeningen die ze verkochten.... Wij kochten natuurlijk zo'n mooie tekening en de centjes werden blij in een bakje gedaan. Het idee dat datzelfde mannetje er nu niet meer is , raakt me diep... zo in en in triest , het verlies van zo'n jong leven. Ik wil de ouders en alle anderen die het jongetje lief hebben heel erg veel sterkte wensen met dit onbeschrijflijke verdriet .
Rico (21-8-2018 om 14:27)
Verschrikkelijk. Geen woorden voor. Heel veel sterkte voor de nabestaande en hulpverlening
Veerenaar (20-8-2018 om 21:25)
Diep geraakt door dit verslag ,woorden schieten me tekort ! Heel erg veel sterkte voor de familie ,betrokkenen,vriendjes/vriendinnetjes en alle andere naasten die hem lief hebben . Sterkte en vol ongeloof
marina (20-8-2018 om 21:11)
Vreselijk bericht, sterkte aan familie, vrienden en alle betrokkenen.
EM (20-8-2018 om 20:19)
In en in triest !