Slachtoffer ongeval ’s-Heerenhoek overleden

Toegevoegd: 28-08-2018, 11.12 uur - Update: 28-08-2018, 11.28 uur
Het ongeval bij 's-Heerenhoek.
© Foto: Roland de Jong
Door: Manfred Berrevoets

'S-HEERENHOEK - Het slachtoffer dat op 17 juli betrokken zwaargewond raakte bij een eenzijdig ongeval in ’s-Heerenhoek is aan zijn verwondingen overleden. Dat laat de politie weten. Het gaat om een 25-jarige man uit Nieuwdorp.

Het ongeval vond plaats op de Lange Noordweg. Vrijwel direct werden twee ambulanceteams, twee brandweerwagens en een traumahelikopter opgeroepen. Toen de hulpverleners arriveerden zat het slachtoffer nog in de auto.

De gewonde werd per traumahelikopter afgevoerd naar een ziekenhuis. De politie laat weten dat het slachtoffer afgelopen weekend aan zijn verwondingen is overleden. Hij overleed zaterdag in Rotterdam.

wim (28-8-2018 om 19:12)
Weer een overleden een man van nog maar 25 jaar door een eenzijdig ongeval , wij wensen de Familie heel veel sterkte toe voor de komende dagen
Moeder (28-8-2018 om 12:30)
Na zoveel tijd nog, triest. Sterkte voor de nabestaanden..
Popeye (28-8-2018 om 12:04)
Dat is erg! Was het slachtoffer niet meer bij kennis geweest sinds het ongeval?