Thoolse brandweerlieden in het zonnetje

Toegevoegd: 23-09-2018, 10.09 uur
Zaterdag werd de jaarlijkse bindingsavond van de brandweer in de gemeente Tholen gehouden.
© Foto: Gemeente Tholen

SINT-ANNALAND - Tijdens de jaarlijkse bindingsavond van de brandweer in de gemeente Tholen zijn zaterdagavond verschillende personen in het zonnetje gezet.

Burgemeester Ger van de Velde - de Wilde bedankte drie jubilarissen voor hun langdurige inzet voor de brandweer. Zij werden vervolgens onderscheiden. Marco Aarnoudse is bijvoorbeeld al 25 jaar lid van de blusgroep Stavenisse. Jan van Tiggelhoven is al 25 jaar vrijwilliger bij de post Tholen en Nico Overbeeke is zelfs al 40 jaar lid van de blusgroep Sint-Annaland.

Van de post Sint-Maartensdijk kregen twee nieuwe ploegleden uit handen van de burgemeester het manschap A-diploma overhandigd.

ad (23-9-2018 om 12:06)
Van harte gefeliciteerd, mannen, Bedankt voor jullie jarenlange inzet,,, Een hele trotse Tholenaar :)