Geen treinen door aanrijding met fietser

Toegevoegd: 24-09-2018, 19.56 uur
Door: Manfred Berrevoets

’S-HEER HENDRIKSKINDEREN - Tussen Goes en Middelburg rijden op dit moment geen treinen door een aanrijding met een fietser. De NS verwacht dat dit nog tot 22.00 uur vanavond duurt.

Het ongeval gebeurde ter hoogte van 's-Heer Hendrikskinderen. Volgens ProRail vond er rond 18.10 uur een aanrijding plaats tussen een trein en een fietser.

De passagiers zijn inmiddels overgestapt in een andere trein. De technische recherche doet op dit moment onderzoek naar het ongeluk. De fietser is ter plaatse overleden aan zijn verwondingen.

wim (26-9-2018 om 07:13)
Wat moet zoiets toch verschrikkelijk zijn voor de bestuurder van de trein dat hij dat ziet aankomen en niets meer kan doen ter voorkoming met alle gevolgen die dan gebeuren
John (24-9-2018 om 23:34)
Zo te zien helaas met dodelijke afloop. Hopelijk niet ! maar indien zo sterkte voor de nabestaanden en hulpverleners.
een moeder (24-9-2018 om 22:54)
Heel veel sterkte toegewenst voor de machinist,alle hulpverleners en allen die erbij betrokken waren. Ook de familieleden heel veel kracht en sterkte toegewenst om dit zware verlies te dragen.Zo nameloos veel verdriet!