Dode gevonden naast brandende auto

Toegevoegd: 07-12-2018, 02.23 uur
Door: Manfred Berrevoets

KLOOSTERZANDE - Op de Zeedijk in Kloosterzande is donderdagavond een dode gevonden naast een brandende auto. De politie is een onderzoek gestart.

De brandweer kreeg om 22.00 uur een melding van een autobrand. Naast die auto lag volgens de politie een overleden persoon. De technische recherche doet op dit moment onderzoek in de omgeving van de auto. Daarnaast wordt onderzoek verricht in een sloot en op een weiland.

Ook de Verkeers Ongevallen Analyse is ter plaatse. De auto is naast dat hij is uitgebrand zwaar beschadigd. De weg is ruim afgezet. De politie vraagt mensen met informatie te bellen naar 0900-8844.

marina (7-12-2018 om 09:22)
Vreselijk bericht!!! Sterkte aan alle betrokkenen; hulpverleners en familie en bekenden van de overledene.