Man overleden na steekpartij, 2 arrestaties

Toegevoegd: 26-12-2018, 06.17 uur - Update: 26-12-2018, 07.19 uur

VLISSINGEN - Een man is vannacht overleden na een steekincident bij een woning in de Kasteelstraat in Vlissingen. Er zijn twee arrestaties verricht. Dat heeft de politie bevestigd.

De hulpdiensten werden rond 02.25 uur naar de straat gestuurd nadat een incident was gemeld ter hoogte van de kruising met de Lammensstraat. Op straat lag een zwaargewonde man. Naast diverse politie-eenheden werden ook twee ambulanceteams en een traumahelikopter opgeroepen. De helikopter is uiteindelijk niet meer ter plekke gekomen, het slachtoffer is met spoed per ambulance afgevoerd naar een ziekenhuis. Daar is hij later overleden, zo heeft de politie bekendgemaakt. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekendgemaakt.

Arrestaties

Een 17-jarige man werd aangehouden als verdachte. Later werd omstreeks 03.20 uur ook nog een 22-jarige vrouw opgepakt nadat de politie de toegang tot een woning in de Kasteelstraat had geforceerd. Ondanks herhaaldelijk roepen en bonzen werd de deur van het pand namelijk niet geopend. Na deze arrestatie werd het gehele pand doorzocht en werd minstens nog één andere deur geforceerd maar er bleek verder niemand aanwezig te zijn.

Omstreeks 03.45 uur arriveerde de afdeling Forensische Opsporing om ter plekke nader onderzoek te doen. De locatie is uitgebreid gefotografeerd. Er zijn verschillende zaken veiliggesteld en in bewijszakken gedaan. Er zijn enkele getuigen gehoord en in de omgeving is ook nog gezocht met een diensthond. De politie-inzet in de straat is inmiddels afgeschaald, rond 06.00 uur is het sporenonderzoek afgerond.

EM (26-12-2018 om 07:42)
Zeer triest op een kerstdag ,wens de nabestaanden veel sterkte ..