Auto crasht na doorrijden na ernstig ongeluk

Toegevoegd: 01-01-2019, 06.17 uur

VLISSINGEN - Op de Burgemeester van Woelderenlaan in Vlissingen is vannacht een automobilist gecrasht die kort daarvoor een fietser had aangereden en zwaargewond had achtergelaten.

De automobilist raakte rond 03.30 uur met zijn voertuig van de weg bij de rotonde op de kruising van de Burgemeester van Woelderenlaan met de Bachlaan. De auto kwam tot stilstand in de bosjes. Direct werden meerdere politiewagens en twee ambulanceteams opgeroepen.

Omdat mogelijk sprake was van een beknelling werd ook de brandweer opgeroepen. Na een klein kwartier werd ook de Amsterdamse traumahelikoper opgeroepen. Deze landde enige tijd later op een akker. Rond 05.05 uur werd de automobilist per traumahelikopter afgevoerd naar een ziekenhuis.

In de tussentijd bleek dat de auto op de Sottegemstraat (vlakbij de huisartsenpost (HAP) aan de Koudekerkseweg) een fietser had aangereden en vervolgens was doorgereden. De fietser moest worden gereanimeerd. Het slachtoffer is met spoed per ambulance naar het ziekenhuis in Goes gebracht. Hier landde het team van de traumahelikoper uit Rotterdam om assistentie te verlenen.

De fietser is vervolgens per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis in Rotterdam. De beide ongevalslocaties zijn afgezet voor sporenonderzoek.

Brian (2-1-2019 om 20:34)
Ipv Beterschap te roepen kunnen je beter Sterkte wensen aan Familie en vrienden Het slachtoffer is kort daarop namelijk overleden. goed lezen zou minder pijnlijk zijn !
Brian (2-1-2019 om 20:32)
@ Jokko wat een onzin Vlissingen is wel degelijk open en ADRZ Het is door geldschieter overeind gehouden en geheel opgeknapt Daarmee is deze locatie een privaat ziekenhuis geworden dus is enkel voor de behandelingen van planbare zorg.
Jokko van der Sneuk (2-1-2019 om 06:13)
Hier Jokko nog even ter informatie Dus voor iedereen, ADRZ Vlissingen is gewoon dicht,dat is geen ziekenhuis meer maar een poli kliniek...(zelfs voor gips moet je naar Goes) ALLEEN ADRZ Goes heeft een spoedeisende hulp (SEH) en een heel team 24/7 paraat staan voor dit soort vreselijke ongevallen, en je kunt altijd terecht 24/7 in ADRZ Goes voor spoed eisende hulp... betreffende de fietser, wat een triest begin van 2019... en wij wensen de familie sterkte...
Ik (1-1-2019 om 21:22)
@HiraL: Jij bent niet zo heel slim hè?
Robert (1-1-2019 om 19:49)
Karma voor de bestuurder van de auto en mijn medeleven voor de fietser
Kees (1-1-2019 om 17:49)
HiraL even ter uitleg. Het ziekenhuis staat 500 meter verderop. Klopt. De fietser is gereanimeerd en is naar de hartbewaking gereden. Dat moet met alle mogelijke apparatuur en kan dus niet in een gewone auto ook al is het maar 500 meter De bestuurder van de Auto is zwaargewond naar Goes gebracht naar een ander ziekenhuis dus