Man overleden na ongeluk Vlissingen

Toegevoegd: 01-01-2019, 14.20 uur
De fietser werd geraakt in de Sottegemstraat.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

VLISSINGEN - De fietser die vannacht werd aangereden op de Sottegemstraat in Vlissingen, is overleden. Volgens de politie gaat het om een 24-jarige man uit Utrecht.

De fietser werd rond 03.25 uur geraakt door een personenauto. De bestuurder hiervan reed door. Even later vloog de betreffend auto bij de rotonde op de kruising van de Burgemeester van Woelderenlaan en de Bachlaan uit de bocht. Dit gebeurde volgens de politie met hoge snelheid.

De auto belandde op zijn kop in de bosjes. De bestuurder werd door de klap uit de auto geslingerd. Hij is uiteindelijk rond 05.05 uur per traumahelikopter afgevoerd naar een ziekenhuis. Van de automobilist zijn nog geen gegevens bekend.

De toedracht van de incidenten is nog niet duidelijk en wordt nog onderzocht.

Zeeuwse (5-1-2019 om 18:58)
Aan Vlissinger: Kan ik hieruit opmaken dat je niet hebt gezien of gelezen hoe de man over de rotonde is ''gevlogen''. Tevens is het doorrijden na een ongeval strafbaar en verdacht. Ik snap de reactie van Jeroen dus in deze. Of er daadwerkelijk drugs en/of alcohol in het spel was zal uitblijken. Veel sterkte aan alle nabestaanden.
Vlissinger (2-1-2019 om 22:04)
Aan kortzichtige jeroen: Al mijn medeleven gaan natuurlijk uit naar de nabestaanden en zoiets had echt nooit mogen gebeuren, maar nu trek je gelijk de conclusie dat de automobilist fout zat. Ooit over nagedacht dat er honderden en honderden zatlappen savinds laat zonder licht zwalken over de straat???? Wellicht viel de fietser voor de wagen die er net toevallig reed? Kan iedereen overkomen. Ik bedoel hiermee te zeggen, in het algemeen tegen iedereen op alle reacties, trek toch eens niet zo snel conclusies!
jeroen (2-1-2019 om 11:29)
Mijn medeleven gaat uit naar de familie! Nu over de dader : Het moet nu eens afgelopen zijn in nederland met dit soort "ongelukken" en de veeeeeeel te lichte straffen! (let maar op de dader krijgt weer een flutstraf!) mensen die gewoon doorrijden, rijden met alcohol of drugs of beide moeten NOOIT meer hun rijbewijs terugkrijgen en minimaal 10 jaar de cel in want een paar uur taakstraf oid of 3 jaar waarvan er maar 1 gezeten hoeft te worden doet niks! En tevens moeten ze verantwoordelijk worden gesteld voor alle financiele geleden schade e.d.