Auto raakt van de N62 tijdens regenbui

Toegevoegd: 08-01-2019, 14.57 uur
De automobilist kwam vanaf de N62 en reed richting Terneuzen.
© Foto: Politie Zeeland-West-Brabant

HOEK - Bij een afrit van de Westerscheldetunnelweg (N62) bij Hoek is dinsdagochtend een personenauto van de weg geraakt.

Het eenzijdige ongeluk gebeurde rond 10.20 uur toen de bestuurder van de auto vanuit de Westerscheldetunnel de afslag nam richting Terneuzen. Volgens de politie gebeurde dat vermoedelijk doordat het wegdek ter plekke glad was vanwege een heftige regenbui.

De automobilist kwam er zonder kleerscheuren vanaf. Bergingsbedrijf Vermaat heeft zijn voertuig weer de weg opgetrokken. Hierna kon de man zijn weg weer vervolgen.

k (9-1-2019 om 18:13)
@bumper vind ik ook ik heb zelfs een keer de ANWB trug op de weg getrokken jaren geleden bij dow zat hij vast in de modder ik mijn fordje fiesta 1.3 er voor gezet en een goeie ruk gegeven en het ANWB busje kon zijn weg vervolgen ik kreeg nog een tientje voor de moeite ook gewoon elkaar helpen en wat betreft schade hoe dan? als je weet hoe je sleept heb je geen schade
AD. (9-1-2019 om 12:40)
Bumper snapt het niet helemaal vrees ik tot het zijn eigen auto betreft dan probeerd hij er nog een slaatje uit te slaan maar nu het een ander betreft geld dat niet want bumper had waaschijnlijk haast en dan gaat zijn verstand op nul want meneer moet door en de schade of eventuele verwondingen van en ander interreseren hem geen moer dus echt aso gedrag.
mar (9-1-2019 om 10:21)
Je moet eens zien wat een schade er aan de bermen aangericht wordt door vrachtverkeer en wat het kost om dat te herstellen. Eens gezien, vele jaren geleden al, dat een vrachtauto (buitenlander) dwars over de weg stond , wilde keren. De drukke weg was helemaal geblokkeerd, collega truckers zijn dan gaan helpen, zodat het verkeer zo snel mogelijk weer kon doorrijden. Maar lees de regels erop na, jij bent verantwoordelijk als er dan wat misgaat, dus @Bumper, denk na voor je wat zegt!!! of doet!!!!
jacob (8-1-2019 om 19:20)
@Bumper. Hoezo Rw even het voertuig eruit trekken? En als ze dan nog meer schade aanrichten Zijn zij er verantwoordelijk voor. Een berger is ervoor verzekerd. Dus als je wilt reageren stel je dan eerst eens op de hoogte van dergelijke feiten. En reageer dan pas maar schijnbaar is dat niet aan jou besteed. Met dank van een ex Hvér.
Terneuzenaar (8-1-2019 om 17:47)
Jij stond zeker "vast" in de "file" van dit incident.
Ronald (8-1-2019 om 17:45)
Beste Bumper, ik ben ooit behulpzaam geweest iemand terug de weg op te trekken met mijn 4x4. Vervolgens wordt ik enkele dagen later aansprakelijk gesteld voor schade veroorzaakt door ondeskundig slepen. Ik help je nog wel hoor, ik bel een deskundige sleper voor je.