Brandstichting bij woning Middelburg

Toegevoegd: 16-01-2019, 16.24 uur
De brand bij de woning in Middelburg.
© Foto: Jordan Pinas
Door: Manfred Berrevoets

MIDDELBURG - Vanmiddag rond 14.00 uur is brand ontstaan bij een woning aan de Zandkreekstraat in Middelburg. Door de brandweer werd de brand snel geblust. De politie gaat onderzoek doen naar het ontstaan van de brand.

De brand woedde aan de achterzijde van de woning en is mogelijk in een vuilcontainer ontstaan. Medewerkers van Forensische Opsporing gaan technisch onderzoek doen in en om de woning omdat er een vermoeden is van brandstichting.

De politie zoekt mensen die mogelijk iets meer kunnen vertellen over het ontstaan van de brand, of mensen die iets verdachts hebben waargenomen in de buurt van de Zandkreekstraat in Middelburg voor of op het tijdstip dat de brand is ontstaan.

Getuigen kunnen zich melden via het algemene nummer van de politie (0900-8844) of via What’s App (06-12207006). Ook via de website www.meldmisdaadanoniem.nl of 0800-7000 kunt u zaken melden die hiermee te maken zouden kunnen hebben. Via die laatste twee opties kunt u informatie delen zonder uw eigen gegevens door te geven.

Ja-Ja (17-1-2019 om 05:45)
Waarom brandstichting? Was daar een rede voor ivm de bewoners van dat huis? Het kan toch ook ontstaan zijn door wat de bewoners zelf in die afvalbak hadden gegooid. Laten we het maar even afwachten zonder het weer op te kloppen. Dat gebeurt al veel te veel in de wereld.