Overleden man vermoedelijk al maand in woning

Toegevoegd: 06-02-2019, 16.39 uur - Update: 07-02-2019, 09.09 uur
Onderzoek bij de woning van de overleden man. Onderzoek bij de woning van de overleden man.
Onderzoek bij de woning van de overleden man.
© Foto: Manfred Berrevoets / Provicom

OOST-SOUBURG - Een 63-jarige man die zondag dood werd aangetroffen in zijn woning in Oost-Souburg heeft daar vermoedelijk al een poos gelegen. Dat heeft de politie bevestigd.

De man zou voor de Kerstdagen voor het laatst zijn gezien. Toen zondag in de Spaarnestraat poolshoogte werd genomen bij het huis van de slachtoffer, bleek deze te zijn overleden. Hij heeft vermoedelijk zeker een maand in de woning gelegen voordat hij werd ontdekt.

De afdeling Forensische Opsporing van de politie stelde nadien een onderzoek in naar het overlijden. Samen met een forensisch arts werd in een mortuarium een schouw gedaan op het lichaam van de man. Hieruit kwam naar voren dat er sprake was van een natuurlijk overlijden. Het politie-onderzoek is daarmee ook afgerond.

VdVonck (10-2-2019 om 23:11)
Nou Wim, ik woon ook alleen maar zou het niet op prijs stellen als de buren binnen gaan kijken omdat ze me even niet horen. Ben regelmatig van huis, en als ik de buren zelf een dag niet hoor is het genieten!
Diana (10-2-2019 om 20:59)
@wim : wij hebben het hier in de straat ook gehad, geen idee hoelang de man daar heeft gelegen, maar hij leefde als een kluizenaar . Zocht bewust geen contact met de omgeving .. de mam had zelfs kinderen Tja wat dan, moet je dan elke dag aankloppen bij iedereen die alleen leeft ?
wim (7-2-2019 om 07:29)
voor mij onbegrijpelijk dat zoiets voordoet als je zolang gemist word,ik woon in een rijtjes woning, onze buren woon alleen en je weet dat ze niet weg is en in de loop van de middag gaan wij aan bellen of ze de deur opent zo niet gaan we binnen kijken wat er opdoet wij hebben een sleutel om zoiets te voorkomen.
een moeder (6-2-2019 om 19:35)
Een maand door niemand vermist?Wat een eenzaam mens triest Heel erg