Flinke file na botsing N57 Serooskerke (W)

Toegevoegd: 24-02-2019, 15.12 uur
Foto 20 van 20

trucker (26-2-2019 om 17:32)
Tuning Team Zeeland (26-2-2019 om 17:00)
Omdat er leuke auto`s bij betrokken zijn wil dit nog niet zeggen dat het leden van ons zijn ! er zijn meer club`s hier in zeeland, de meeste clubs respecteren het weg gedrag hier met name wij. voor dat u oordeelt Jan G. zou ik eerst maar eens na gaan bij wie ze horen voor dat u een oordeel velt over tuners, Tuners over het algemeen zijn trotser op hun bezit als dat andere automobilisten zijn omdat er veel meer geld en tijd in zit om hun auto`s leuker te maken ! Uw reactie vind ik daarom best ongepast om een link te leggen in de Tuning wereld. mv.gr Tuning Team Zeeland
Miep (25-2-2019 om 16:19)
Ik loop vaak met de hond op een de weg die er langs loopt, er is maar 1 probleem. Niemand houdt AFSTAND. En heel jammer als je dan de middelste bent en door de kracht op je voorligger zou komen doordat iemand achter je te hard er op knalt.
Ap (25-2-2019 om 15:40)
Daarom dus afstand houden.. Als je netjes 2 seconden afstand houdt gebeurt dit niet
Mariska (25-2-2019 om 10:46)
Jammer dat er zo geoordeeld wordt als er zulke auto’s op de foto staan. Ik zat tijdens het ongeluk als passagier in de Evo, en we reden ver onder de max snelheid. Het probleem bij deze rotonde is dat er plotseling geremd wordt en dit voor het achteropkomend verkeer een kettingreactie veroorzaakt, niet de eerste keer dat er een ongeluk gebeurt hier.
Jan G (25-2-2019 om 08:45)
*Correctie ik bedoelde een Lancer