Bestelbus tegen boom: één gewonde

Toegevoegd: 08-03-2019, 20.49 uur
De bestuurder van de bestelbus is per ambulance afgevoerd.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

DREISCHOR - Op de Gaanderse'sweg in Dreischor is vrijdagavond iemand met een bestelbus tegen een boom gereden.

Het (voor zover bekend) eenzijdige ongeluk gebeurde omstreeks 19.30 uur. Enkele minuten na de melding werd ook de brandweer opgeroepen omdat werd gemeld dat de bestuurder (mogelijk) niet zelf uit de auto kon komen. De automobilist is per ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Over de aard en de ernst van diens letsel is niets bekend.

De imperiaal die bovenop de bestelbus was bevestigd, was door de klap losgeraakt en naar voren geschoven. Deze is ter plekke achtergebleven, bergingsbedrijf Ista heeft de bestelbus getakeld.

Zie ook: