Bestuurder Dreischor had mogelijk gedronken

Toegevoegd: 09-03-2019, 10.01 uur
Bij de bestuurder, een 26-jarige man uit Oosterland, is een bloedproef afgenomen.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

DREISCHOR - De automobilist die vrijdagavond in Dreischor tegen een boom reed, had volgens de politie mogelijk te veel alcohol gedronken.

Volgens de politie is bij de bestuurder, een 26-jarige man uit Oosterland, een bloedproef afgenomen. "Deze moet uitwijzen hoeveel hij gedronken had", zo laat de politie weten.

De man reed rond 19.30 uur op de Gaanderse'sweg frontaal tegen een boom. Het slachtoffer werd per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De bedrijfsbus waarin hij reed, raakte zwaar beschadigd.

Jan (9-3-2019 om 13:06)
Wel zal zijn baas blij mee zijn ,de eerste 30 jaar geen vakantie geld meer voor hem .als hij zijn baan mag behouden,maar als ik zijn baas was dan stuurde ik hem met de fiets naar huis .
Michelle (9-3-2019 om 11:04)
Nou, zal zijn baas ook niet blij mee zijn!!