Uitreiking prijzen van Nationale brandpreventieweek

Toegevoegd: 29-10-2006, 16.35 uur

De video wordt ingeladen...

Door: Manfred Berrevoets [Redactie HVZeeland.nl]

KOUDEKERKE - Door de Stichting Nationale Brandpreventieweek zijn zaterdag in het kader van de landelijke Rookmeldercampagne door een notaris vijftig huishoudens in Nederland geselecteerd.

Hierbij was ook een adres in de gemeente Veere, namelijk in Koudekerke. Rond half vier werd door een voorlichtster van de brandwondenstichting en afgevaardigde namens de Stichting Nationale Brandpreventieweek mevr. Paula Smulders aangebeld aan de Drieturkenlaan in Koudekerke. De bewoner moest in het kader van de actie een werkende rookmelder kunnen tonen.

Het adres kon aan deze voorwaarden voldoen en de bewoners van dit adres, familie van Willigen maken kans op 250 gratis staatsloten of één van de andere prijzen.

Begin november trekt de notaris uit de gecontroleerde adressen de winnaars.

De brandweer Veere heeft zaterdag ook de gemeentelijke prijzen uitgereikt. Drie huisadressen in Oostkapelle werden verrast door de burgemeester welke een rookmelder kwam uitdelen. De overige geselecteerden konder hun rookmelder afhalen op de kazerne in Zoutelande.

Vanwege de drukte kan het mogelijk zijn dat de video niet juist functioneert. Klik hier om deze handmatig te downloaden.

Foto 1: Uitreiking prijs regionale brandmelderactie
Foto 2: Uitreiken rookmelder brandmelderactie Gemeente Veere