Gewonden bij ongeluk Jaagpad Oost-Souburg

Toegevoegd: 01-04-2019, 23.42 uur

OOST-SOUBURG - Bij een botsing op het Vlissings Jaagpad tussen Oost-Souburg en Middelburg zijn vanavond twee personen gewond geraakt.

Ter plekke kwamen in de buurt van de Draaibrug een scooter en een snorfiets met elkaar in botsing. Er kwamen twee ambulanceteams ter plekke. Een meisje is per ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. De bestuurder van de snorfiets bij wie ze achterop zat, raakte ook gewond. Hij is door de ambulancedienst naar huis gebracht. De derde betrokkene bleef ongedeerd.

Het Jaagpad is momenteel afgezet in afwachting van sporenonderzoek. Het onderzoek zal moeten uitwijzen wat er precies is gebeurd.

Zie ook:

Zeeuwse Showride (2-4-2019 om 18:33)
'T is al ff geleden dat ik me op een 50cc heb bevonden, maar 5 jaar geleden mochten bromfietsen aan de Oostzijde over het jaagpad, aan de Westzijde is dat inderdaad verboden.
Anthony van der Linden (2-4-2019 om 17:02)
precies Zeeuwse showride, bij de brug dus! en niet op het jaagpad waar de scooter wel ligt met z'n voorkant richting Vlissingen ± 30 meter van de brug
Vlissinger (2-4-2019 om 14:48)
@Sjaak, mee eens, maar dan moeten we ook niet moeilijk doen als we meer belasting betalen moeten he ;)
Zeeuwse showride (2-4-2019 om 14:00)
Bij de draaibrug mogen scooters wel rijden dames en heren
Anthony van der Linden (2-4-2019 om 09:29)
scooter heeft daar ook niks te zoeken!!
Sjaak (2-4-2019 om 09:17)
Die scooterrijder heeft ook gelijk een fikse prent gehad neem ik aan. Die mag daar tenslotte helemaal niet rijden. Dit soort ongelukken zouden niet(/minder) gebeuren als er eens fatsoenlijk gehandhaafd zou worden. Doordat de pakkans dicht bij nul zit blijkt het erg verleidelijk voor mensen om zich maar niet aan de verkeersregels te houden. Meer politie, meer controle, meer respect (zowel voor regels als handhavers) zou wel zo prettig zijn in Nederland.