Pizzabezorger gewond na val in Goes

Toegevoegd: 13-04-2019, 19.45 uur
Door: Manfred Berrevoets

GOES - Een pizzabezorger is zaterdagavond in Goes gewond geraakt na een valpartij. Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht.

De jongen reed rond 19.15 uur op een scooter over de Thorbeckelaan toen hij ter hoogte van de Schaepmanstraat vermoedelijk de controle over zijn voertuig verloor. Hij kwam ten val en raakte gewond.

Een toegesnelde ambulance heeft het slachtoffer naar het ziekenhuis in Goes gebracht. Over zijn letsel is verder niks bekend.

Anoniem (15-4-2019 om 19:54)
Precies Kees. Ze laten jonge gasten die net een rijbewijs hebben onder veel te veel druk bestellingen bezorgen. Dat gebeurd dan ook nog eens op een scooter die geen lichten hebben, waarvan de remmen kapot zijn, noem maar op..
GoesePolderKees (15-4-2019 om 08:06)
Ze rijden tegenwoordig allemaal veels te hard. Hebben geen respect meer voor de overige verkeerd gebruikers en negeren alle wetten om zo snel mogelijk hun bestelling en fooi op te halen. Allemaal, vooral die jongere gasten die je nu ziet rijden bij de domino’s of taba! Vroeger was alles beter en veiliger.
Piet Sa (14-4-2019 om 20:21)
De scooters van Domino's rijden niet heel hard. Dit is waarschijnlijk een gevalletje : weinig ervaring,en dan kladedder op de drempel!!
Kees (14-4-2019 om 16:00)
Als ik zo de scooter zie dan denk ik dat die al enige jaren is overleden. Har een paar jaar geleden al op de schroothoop moeten liggen. Maar het ergste is dat deze mensen compleet uitgebuit worden om hun waren zo snel mogelijk te bezorgen. Dat MOET binnen 15 minuten en als je er dan vier hebt met 4 verschillende adressen is dat knap lastig. Daarom scheuren ze ook altijd door en negeren verkeer en verkeersregels
Arie Reijnhout (13-4-2019 om 23:34)
Dit zal weer niet met een lage snelheid gegaan zijn. Bovendien heb je daar verkeersdrempels, dus gauw de macht over je stuur verliezen.
Boy (13-4-2019 om 19:59)
Per week hebben er 2 een ongeluk, Dit is dus weer nummer 1.......