Brand in wasmachine woning Borssele

Toegevoegd: 29-04-2019, 15.41 uur

Bij de brand raakte niemand gewond.
Bij de brand raakte niemand gewond.
1
© Foto: Brandweer Borssele
Door: Roland de Jong

BORSSELE - In Borssele is de brandweer maandagochtend ingezet vanwege een brandje in een witgoedapparaat in een woning.‚Äč

Kort voor half negen werd ontdekt dat in een huis aan de Oostsingel brand was ontstaan in een wasmachine. De brandweer van Borssele rukte met spoed uit om de brand te blussen.

Er raakte niemand gewond.



Reageer op dit bericht

Reacties

Nieuwe reactie plaatsen:

Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.

Zelf reageren? Lees hier de spelregels.

Aantal tekens
0 van 750