Muziekfestival Hrieps overvallen, opbrengst gestolen

Toegevoegd: 12-05-2019, 10.37 uur
Foto 3 van 15

Jan de filatroop (12-5-2019 om 23:35)
Zeker niet slim om al het geld op een adres te bewaren..ik denk dat het een heel erg lastig klusje wordt om de daders te achterhalen.
Thera (12-5-2019 om 22:56)
Dit zijn vast geen onbekenden rondom financieel beleid/omgang hiermee geweest....
marco (12-5-2019 om 22:10)
Zou het niet gewoon goed zijn al dit contante geld door een geldwagen te laten ophalen ipv dit ff thuis te bewaren ?
Tom Helgers (12-5-2019 om 22:00)
Hopelijk worden de daders snel gepakt! Volgend jaar alle betalingen via pin ipv cash! Dan kan dit niet nog eens gebeuren.
Jose (12-5-2019 om 20:09)
@Meneer Kees, Waarom" relatief "sympathiek evenement? Hrieps is gewoon een hartstikke leuk muziek evenement waar zoveel vrijwilligers zich voor inzetten. Ik heb ze weer ruim een week geleden bezig gezien. Gewoon voor noppes om duizenden anderen een fantastische dag te bezorgen. En vandaag, zondag waren er weer velen om de troep op te ruimen en de heleboel weer helpen af te breken.En nu door een stelletje klootzakken is het helemaal niet meer leuk maar een ontzettende teleurstelling.. Dag mooi muziek evenement het was geen happy 25 feest. Maar wij kunnen met z'n allen helpen. Voor de Notre Dame was in no time geld . Voor ons Walcherse feest moet dat ook lukken als het nodig is.
Noud (12-5-2019 om 18:01)
Erg triest dit! Wel bizar dat zulke bedragen niet gelijk veilig worden gesteld. Wat ik hier uit opmaak is dat er een paar ton bij mevrouw op de keukentafel lag.