Muziekfestival Hrieps overvallen, opbrengst gestolen

Toegevoegd: 12-05-2019, 10.37 uur
Foto 8 van 15

dom bezig (13-5-2019 om 11:08)
Zo een enorm bedrag geef je toch niet met één persoon mee naar huis. Dit hadden ze onder de organisatoren moet verdelen. om toch zeker een groot deel veilig te stellen. Een half miljoen delen onder misschien 10 personen. Had toch een groot deel de opbrengst mogelijk behouden gebleven. Of er moet iets anders aan de hand zijn....?
JFK (13-5-2019 om 11:03)
Ik hoop dat het volledige bedrag snel terug is. Moge de lichamen van de daders in een verlaten greppel gevonden worden! Blijf met je P..vingers van andermans spullen af!!!
Volkswagen (13-5-2019 om 10:07)
Haha wat een verhaal.. Een typisch Nederlands filmscript.. Ik denk een broodje aap verhaal.
jan (13-5-2019 om 09:09)
Wat een bijzonder verhaal in vele opzichten, dat op een dergelijk festival veel contant betaald word begrijp ik , veel bezoekers zullen een voorkeur voor contant betalen hebben. Maar dat je meerdere tonnen mee naar huis neemt is toch wel heel gek! Dat er nooit iemand gedacht heel misschien moeten wij dit eens anders gaan doen.. Ik hoorde al over een crowdfunding actie om dit festival te behouden. Dat lijkt mij niet nodig, we hebben het over een omzet van een half miljoen voor festival gerund door vrijwilligers! onderschat de kosten niet maar dit moet heel rendabel zijn. Er moet nog geld zijn uit eerdere edities, anders moeten er toch wat mensen rijker van geworden zijn. Maar goed eerst op zoek naar het geld!
anoniem (13-5-2019 om 08:23)
beste mensen, als je geld wilt afstorten dan gaat hier een heleboel adm. handelingen aan vooraf. Je moet al het geld tellen en zelf op speciale stort formulieren invullen via de computer uitdraaien en in de sealbags stoppen. Je kunt maar max. 300 biljetten per keer afstorten in een sealbag. Zelfs alle muntgeld moet je zo verwerken om het te kunnen storten. Iedere sealbag moet apart in de stortbak van de bank gestopt worden. Gaat alleen open als de streepjescode op de sealbag wordt gelezen. Het is niet net als bij een privé storting dat je gewoon alles in het aparaat gooit en het voor je wordt geteld. Lange leve de banken met hun regels voor verenigingen en organisaties zoals hrieps
Witte (13-5-2019 om 06:52)
Diep triest dat dit gebeurt is en het geld inderdaad gelijk afstorten, maar wat niet van jou is blijf je af, ga werken voor je geld! Dan kan je de grote jongen uithangen van je eigen geld in plaats van dat te doen met iemand anders zijn geld