Overvallers Terneuzen niet ouder dan 20

Toegevoegd: 12-06-2019, 14.30 uur
Bij de overval raakte niemand gewond.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

TERNEUZEN - De twee personen die dinsdagavond in Terneuzen Domino’s Pizza overvielen, waren vermoedelijk niet ouder dan 20 jaar. Dat zegt de politie, die een signalement van de twee naar buiten heeft gebracht.

Vier medewerkers van het bezorg- en afhaalrestaurant aan de Axelsestraat waren twintig minuten na sluitingstijd aan het opruimen toen de twee overvallers zich rond 22.20 uur meldden.

De medewerkers die bezig waren met schoonmaken, het opmaken van de kas en het opruimen van de bezorgscooters werden rond dat tijdstip opgeschrikt door twee mannen die dreigden met een op een vuurwapen gelijkend voorwerp. De personeelsleden moesten geld afgeven en nadat dit gebeurd was, gingen de daders er rennend vandoor, de medewerkers ontredderd achterlatend.

Een getuige zag het één en ander gebeuren en belde de politie met de mededeling dat er mogelijk een overval gaande was. Agenten waren snel ter plekke maar dit leidde niet tot de arrestatie van de daders. Tot nu toe is ook nog altijd niemand opgepakt. De politie heeft inmiddels wel de signalementen naar buiten gebracht in de hoop hier snel verandering in te brengen.

“Het ging om twee mannen die vermoedelijk nog niet ouder waren dan 20 jaar. De eerste dader had een mollig postuur en een Noord-Afrikaans uiterlijk. Hij droeg een hoodie en had de capuchon over zijn hoofd getrokken. De tweede dader had eveneens een Noord-Afrikaans uiterlijk. Hij had een slank postuur. Over zijn kleding is niets bekend”, aldus de politie.

Suus (13-6-2019 om 11:48)
De daders zijn vermoedelijk niet ouder dan 20 jaar...de medewerkers die overvallen zijn , zijn zeker niet ouder dan 20 jaar maar daar lees je niks over. Het zijn pubers die iets willen bijverdienen naast school, die in weer en wind , middag/avond pizza's rondbrengen op de fiets. @Peter het zal best kunnen gebeuren dat ze ( teveel) lol maken , ik hoop dat ze het na deze heftige ervaring weer kunnen doen! Ik neem aan dat je je onvrede besproken hebt met de eigenaar, hij kan er dan iets aan veranderen lijkt me. Het is toch te belachelijk voor woorden dat dit gebeurt in Terneuzen!
mark (13-6-2019 om 10:18)
Hoi Politie nog steeds niet met me eens dat Migratie tot meer criminaliteit leid of leunen jullie stiekem toch mijn kant op?
wim (13-6-2019 om 07:07)
dobre (13-6-2019 om 06:44)
Waarom heeft niemand van jullie commentaar gegeven op de overval op de Poolse supermarkt waar een medewerker zwaargewond geraakt is. Had weinig gescheeld of hij was overleden. @John hopelijk lezen we over een poosje dat een zoals jij schrijft een naïeve rechter deze criminelen zeer zwaar straft dit is wel poging tot doodslag. Nu er een overval gebeurt is door "daders" die licht getint zijn en waarbij geen slachtoffers gevallen zijn hebben jullie het lef om te reageren. Hou ermee op om zelfs de burgemeester erbij te betrekken, zoals in het eerste artikel over de overval.
Rick (13-6-2019 om 00:48)
Ik walg van die politieke correctheid: Noord-Afrikaans, bah! Durf het beestje bij z'n naam te noemen: Marokkaans!! Je hoort nooit van Algerijns, Egyptisch, Libisch, Tunesisch! Die zitten hier ook nauwelijks.
Peter (12-6-2019 om 23:27)
Het verbaasd me niks dat daar in die kinderspeeltuin van Domino`s eens iets gebeurd trouwens , Hoodies lopen er via de zijdeur aan de toonbank maar in en uit en chillen doen we met 6 man in de keuken , wel je hoodie ophouden trouwens ! lekker lopen dollen met je matties die daar aan het werk zijn waar de klanten verbaasd toekijken , versta me goed ik praat een overval niet goed , maar echt moeilijk maken is ook geen sprake van