Vrouw opgepakt na brandstichting auto

Toegevoegd: 25-06-2019, 11.10 uur
Vrouw opgepakt na brandstichting auto
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

VLISSINGEN - De politie heeft ‪maandagavond‬ in Vlissingen een vrouw aangehouden na een melding van een autobrand.

De vrouw zou rond ‪22.55 uur‬ brand hebben gesticht in een personenauto in de Adriaen van de Vennestraat. De brandweer werd met spoed ter plekke gestuurd maar er hoefde niet geblust te worden. Een omwonende had het brandje namelijk al geblust.

De verdachte is een 25-jarige vrouw uit Vlissingen. Zij is ingesloten in een politiecellencomex. Mogelijk ligt een eerder conflict ten grondslag aan de vernieling. De eigenaar van de auto gaat nog aangifte doen en agenten gaan nog getuigen horen.