Foto's op tv: Wie kent overleden vrouw Westdorpe?

Toegevoegd: 25-06-2019, 21.22 uur
De foto's van de vrouw vindt u onderaan dit bericht.
© Foto: Manfred Berrevoets / Provicom

WESTDORPE - In het tv-programma Opsporing Verzocht zijn dinsdagavond twee foto's getoond van de vrouw die dit weekeinde levenloos werd aangetroffen bij Westdorpe. De politie deed dat in de hoop op een tip die leidt naar haar identiteit. Die is namelijk nog altijd niet bekend.

De vrouw was naar schatting tussen de 50 en 65 jaar oud. Ze had een lichte huidskleur, rossig haar, woog circa 60 kilo en was circa 1.60 meter lang. De vrouw heeft in het verleden één of meerdere operaties ondergaan. Hierbij zijn haar baarmoeder, galblaas, de eierstokken en de blinde darm verwijderd, zo is verteld in het programma. De vrouw had geen tatoeages of andere herleidbare uiterlijke kenmerken.

In het programma riep de politie iedereen die in de omgeving van de vindplaats iets gezien heeft dat met het overlijden te maken kan hebben dit te melden. De politie vroeg ook naar mensen die zaterdag of kort daarvoor personen en/of voertuigen bij de Sint Anthoniekade hebben gezien die daar niet 'thuishoorden'. Volgens de politie lag de vrouw vermoedelijk nog niet lang op het weiland.