Geen files

Motorrijder omgekomen bij Kortgene

Toegevoegd: 13-07-2019, 15.21 uur

KORTGENE - Bij Kortgene is een motorrijder om het leven gekomen bij een verkeersongeluk. De politie onderzoekt nog hoe dat heeft kunnen gebeuren.

Het slachtoffer werd rond 14.20 uur ontdekt in de buurt van de kruising van de Molendijk, de Oudedijk en de Oostdijk. Volgens de politie was de motorrijder bij aankomst van de hulpdiensten reeds overleden. Er wordt onderzoek gedaan naar de toedracht van het incident.

De afdeling Verkeersongevallen Analyse (VOA) gaat sporenonderzoek doen.

Zie ook:

bram (14-7-2019 om 03:00)
Daar lig je dan, overleden na een ongeluk dat je zelf niet hebt verwacht. Heb jaren lang op mijn motor gereden en je staat eigenlijk nooit stil bij het verdachte moment, dat ook jou iets kan overkomen. Ik wens de nabestaanden veel sterkte bij dit verdriet.