Vrouw uit Baarland omgekomen bij ongeval

Toegevoegd: 15-07-2019, 13.58 uur
Vrouw uit Baarland omgekomen bij ongeval
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Manfred Berrevoets

BAARLAND - Bij een ongeval op de A15 van de Maasvlakte richting Rotterdam is zondagavond rond 22:30 uur een vrouw uit Baarland om het leven gekomen. Twee andere bestuurders raakten gewond.

De 69-jarge vrouw uit Baarland reed om nog onduidelijke redenen tegen de richting in frontaal tegen een tegemoet komende 44-jarige bestuurder uit Rozenburg. Een derde bestuurder, een 62-jarige man uit Oostvoorne, kon de bestuurder uit Rozenburg niet meer ontwijken en botste ook tegen hem aan.

Geprobeerd is de 69-jarige vrouw te reanimeren, maar dat mocht niet meer baten. Zij overleed ter plekke. De bestuurder uit Rozenburg zat bekneld en is zwaar gewond overgebracht naar het ziekenhuis. Ook de man uit Oostvoorne is gewond naar het ziekenhuis gebracht.

De ravage was enorm. Een aantal auto’s raakten door brokstukken beschadigd. De snelweg richting de Maasvlakte was een tijdlang helemaal afgesloten. Het onderzoek van de technische ongevallendienst is nog in volle gang.

Mar (17-7-2019 om 17:59)
Zo triest! Veel sterkte voor de betrokkenen en hulpverleners
anoniem (17-7-2019 om 16:18)
@Desiree, het is echt erg om iemand in deze toestand zoals jij haar beschrijft te moeten verliezen. Ik heb jaren geleden ook een goede maat van mij verloren (42) die toen ook in de war was en een ernstig ongeval veroorzaakt. Hij is heel vaak door instanties die jij bedoeld geholpen, maar ik heb vaak gedacht het is te laat, waarom niet sneller handelen en opnemen. Maar als iemand dit zelf niet wil kunnen deze "instanties" alleen maar langskomen hoe moeilijk het ook voor iedereen van de familie en in de omgeving is. Ik kan je reactie goed begrijpen, maar deze mevrouw en toen mijn maat zagen geen uitweg meer en het zal heel lang duren of nooit dat je er als achterblijvers kunt accepteren waarom iemand zo in de knel dit doet.
Desiree (15-7-2019 om 22:06)
Mijn buurvrouwtje , zo n lief mens , zo in de war , zo vaak bij hulpinstanties aan de bel getrokken, hulp kwam veel te laat op gang het is niet meer nodig en andere mensen zijn daar nu ook de dupe van . Als iedereen wat sneller hadden gereageerd ipv langskomen en weer weggaan had dit voorkomen kunnen worden . Sterkte voor de familieleden en vrienden in gedachte zijn we bij jullie .