Politie vangt verzwakte kat bij Schore

Toegevoegd: 16-08-2019, 18.09 uur
Politie vangt verzwakte kat bij Schore
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Manfred Berrevoets

SCHORE - De politie heeft vanmiddag samen met een vrijwilliger van de gemeente Kapelle een verzwakte kat gevangen.

Volgens de wijkagent was het beestje vermoedelijk de weg kwijt geraakt. Het dier was zichtbaar verzwakt, maar kon worden gevangen op de Schoorse Zeedijk tussen Kapelle en Schore.

Het dier is vervolgens overgedragen aan de dierenambulance. De politie hoopt dat de kat weer herenigd kan worden met zijn baasje.

Tom Helgers (18-8-2019 om 12:34)
Ook dat is politiewerk, hulp verlenen aan hen die dat behoeven. Goed werk wijkagent!
P (18-8-2019 om 11:46)
Goed werk, en nu weer herenigen met zijn baasje die het dier al heeft laten verloederen.
Joke Stoutjesdijk (17-8-2019 om 17:37)
fijn dat het beestje is gered ,laten we hopen dat de eigenaar zich meld , of anders een nieuw baasje .
Joke Stoutjesdijk (17-8-2019 om 14:15)
laten w hopen dat de eigenar zich meld ,a en dat het diertje anders een nieuw baasje krijgt .
SC (16-8-2019 om 22:29)
Wat fijn dat de politie zich ook inzet voor dieren, als dat nodig is! Hopelijk is de kat gechipt en kan hij/zij herenigd worden met zijn/haar baasje.
Truus (16-8-2019 om 19:51)
Goed werk politie!