Politie vindt trouwjurk in afvalbak

Toegevoegd: 15-09-2019, 01.25 uur
De gevonden trouwjurk.
© Foto: Politie Zeeland-West-Brabant
Door: Manfred Berrevoets

SCHORE - De politie heeft afgelopen donderdag in een afvalbak bij Schore een trouwjurk gevonden. Agenten doen een oproep aan mensen of iemand deze mist.

De vondst werd gedaan ter hoogte van het praathuisje aan de Schoorse Zeedijk. “Deze bijzondere vondst zou zo maar eens door iemand gemist kunnen worden, tenminste dat kunnen wij ons goed voorstellen.” schrijft het Politieteam Oosterscheldebekken op Facebook.

Mensen die weten van wie de jurk is kunnen dit melden aan de wijkagenten van de gemeente Kapelle of bellen met de politie.

Peter (19-9-2019 om 13:10)
Gewoon op marktplaats zetten, weer wat inkomsten voor de schatkist. Misschien kan de politie beter op de mileustraat gaan snuffelen. Daar liggen ongetwijfeld (gesloopte) en gestolen fietsen/brommers in de metaalbak. Met een beetje geluk vind je nog wat uniformen in de vodden. Mensen, mensen wat een sensatie....het is niet voor niets bij een praathuisje.
Jan van de Velde (18-9-2019 om 19:26)
Iedereen die hier de politie zit af te katten, zelf weinig beters te doen zeker? Lijkt me een moeilijk beroep, politie, want als je dit leest kun je nooit wat goed doen. Je treft iets raars aan in een openbare prullenbak, brengt dat dan goedwillend onder de aandacht , en dan krijg je dit over je heen.
GBV (17-9-2019 om 10:58)
GA BOEVEN VANGEN!
Bram (17-9-2019 om 10:08)
Hebben ze niks te doen ofzo bij de politie man man man. Wat een drama. Man en vrouw trouwen, man gaat wreemd vrouw word boos en gaat bij hem weg. Moet in een flat 3 hoog achter gaan wonen dus weinig ruimte en gooit daarom trouwjurk weg. Phoeee wat een geweld.
Piet Cijsouw (16-9-2019 om 21:51)
Deze jurk was zijn geld dubbel waard.: van trouwjurk naar rouwjurk.
?(-: (16-9-2019 om 17:47)
ik snap inderdaad niet dat de politie daar aandacht aan besteed