Politie vindt trouwjurk in afvalbak

Toegevoegd: 15-09-2019, 01.25 uur
De gevonden trouwjurk.
© Foto: Politie Zeeland-West-Brabant
Door: Manfred Berrevoets

SCHORE - De politie heeft afgelopen donderdag in een afvalbak bij Schore een trouwjurk gevonden. Agenten doen een oproep aan mensen of iemand deze mist.

De vondst werd gedaan ter hoogte van het praathuisje aan de Schoorse Zeedijk. “Deze bijzondere vondst zou zo maar eens door iemand gemist kunnen worden, tenminste dat kunnen wij ons goed voorstellen.” schrijft het Politieteam Oosterscheldebekken op Facebook.

Mensen die weten van wie de jurk is kunnen dit melden aan de wijkagenten van de gemeente Kapelle of bellen met de politie.

Waanzin (16-9-2019 om 16:11)
Ik was ook heel gehecht aan mijn das die ik van de winter verloor, die had zeer speciale waarde voor mij. Zou de politie die ook nog even voor mij willen opsporen ? Trouwens, oude kleren moeten gerecycled worden, ruilwinkel, kledingbank, leger des heils, humanitas, containers genoeg. Dat de politie al die kledingstukken ook maar gaat controleren.
Lexuss (16-9-2019 om 14:53)
Waarom zoekt de politie in prullenbakken?
Jac (15-9-2019 om 12:12)
Slecht huwelijk, vecht scheiding.... en ja...... dan wil er wel eens een trouwjurk in de vuilnisbak belanden. Of denkt de politie dat dit een gestolen trouwjurk uit een winkel is....? Hoop dat we ooit nog eens het hele verhaal horen achter deze trouwjurk :-)
zeeuw (15-9-2019 om 12:09)
slecht huwelijk waarschijnlijk, en het verleden willen wissen? ik begrijp niet waarom de politie hier tijd aan besteed.... niets beters te doen? geen personeel tekort?
?? (15-9-2019 om 11:02)
Meestal is het zo dat als je iets weggooit het niet de bedoeling is dat je het wil houden, of dat iemand het achter je gat weer voor je deur zet. Kijk, als het nou op straat ligt maar het zat in een container...
Gescheiden (15-9-2019 om 10:04)
Ik kan me ook goed voorstellen dat mensen hun trouwjurk weggooien.