Bruiloftsgasten van de A58 gehaald

Toegevoegd: 21-09-2019, 23.00 uur
Eén van de bestuurders bleek onder invloed te rijden.
© Foto: Politie Zeeland-West-Brabant

GOES - De politie heeft zaterdag twee bruiloftsgasten aan de kant gezet vanwege hun rijgedrag. Eén van de twee bleek te rijden onder invloed.

Verschillende personen meldden bij de politie dat automobilisten op de A58 asociaal rijgedrag vertoonden. Bij de Patijnweg in Goes konden twee van de auto’s aan de kant worden gezet. De groep bleek onderweg te zijn naar een bruiloft.

Volgens de politie konden de bestuurders niet aantonen dat zij de voertuigen rechtmatig bij zich hadden. De auto’s werden daarom onder toezicht gesteld op het politiebureau. De bestuurders zijn aangemeld bij het CBR. Eén van de bestuurders bleek te rijden onder invloed en zal ook daarvoor worden vervolgd.

Jac (23-9-2019 om 12:18)
Dus nu is het op weg zijn naar een bruiloft al een reden tot asociaal rijgedrag. Maar laten we het positief zien ze hebben dit keer niet de agent knock-out geslagen. Het wordt steeds gekker in NL.
Koos P. (23-9-2019 om 08:02)
Opvallend dat je hier ook weer precies ziet wie er uit de kringen van de bruiloftsgasten komen. Ja het zijn vaak mooie wagens, maar het rijgedrag is dat zeker niet! Lekker bezopen achter het stuur zitten, dat verklaard misschien ook een volslagen idiote rijgedrag, en denken dat de hele wereld van jou is. Regels gelden niet, want het is een speciale dag. En dan andere mensen uitmaken voor mafkees (he Anooo?), iedereen snapt wel wie hier echt de mafkezen zijn, maak je daar maar niet druk om.
Middelburg (22-9-2019 om 18:52)
Het was hartstikke gezellig en leuk Zag er goed uit
Anooo (22-9-2019 om 17:55)
Hahahahha mafkees (spijtoptant) die auto was geleend dus weet niet wat je komt met je drugs verhaal. Jij bent vast weer zo een henk met een sigg. In je hand een biertje in de andere hand met een uitkering en een versleten leren bank en een gore hond op schoot. Houd je lekker met je zelf bezig ga eens werken ipv hele dag hv zeeland in de gaten houden tot je weer iets ziet wat ‘vast’ weer over een buitenlander gaat.
Willeboord (22-9-2019 om 16:14)
Wat een gefrustreerde reactie's reacties hier! Er staat niks over in dat het om een buitenlands iemand betreft. En al zal dat zo zijn laat ze lekker genieten. Ik vind het geweldig z'n buitenlandse bruiloft met al die auto's Beter dan dat beknopte. op maandag.
Een werkende (22-9-2019 om 14:40)
Waarom gelijk over dealers, ik werk ook gewoon 60 uur zorg ervoor dat iedereen zn eten in de winkels ligt en van het land vervoerd word en zou er geen duure auto gereden kunnen worden???