Bruiloftsgasten van de A58 gehaald

Toegevoegd: 21-09-2019, 23.00 uur
Eén van de bestuurders bleek onder invloed te rijden.
© Foto: Politie Zeeland-West-Brabant

GOES - De politie heeft zaterdag twee bruiloftsgasten aan de kant gezet vanwege hun rijgedrag. Eén van de twee bleek te rijden onder invloed.

Verschillende personen meldden bij de politie dat automobilisten op de A58 asociaal rijgedrag vertoonden. Bij de Patijnweg in Goes konden twee van de auto’s aan de kant worden gezet. De groep bleek onderweg te zijn naar een bruiloft.

Volgens de politie konden de bestuurders niet aantonen dat zij de voertuigen rechtmatig bij zich hadden. De auto’s werden daarom onder toezicht gesteld op het politiebureau. De bestuurders zijn aangemeld bij het CBR. Eén van de bestuurders bleek te rijden onder invloed en zal ook daarvoor worden vervolgd.

Fred (22-9-2019 om 09:39)
Dit is geen uiting van vreugde vanwege een huwelijk, maar puro provocatie tegen het gezag en Nederland. Daarom gewoon keihard optreden tegen die droeftoeterturken.
Spijtoptant wil 42 miljoen houden (22-9-2019 om 09:22)
Nee, niet van de A58 gehaald. de politie had natuurlijk geen mankracht door de bezuinigingen en er zijn slechts 2 aangehouden, pas toen die zich vast reden bij een stoplicht in Goes konden ze worden gestopt. De rest is er ongestraft mee weggekomen. Geen fantasie verhaaltjes a.u.b. B.t.w. die witte amg is bekend uit het illegale drugscircuit...zware maffia....maar dat wist de politie blijkbaar nog niet eens ? Nee, die geven liever jongeren die eens een jointje willen proberen de schuld van de drugsproblematiek en miljarden aan drugshandel en witwasserij in NL en laten de grote drugsbaronnen vrij spel. Blijkbaar is dat goed voor de economie...
stereotyperen mag niet (22-9-2019 om 08:31)
Mercedes AMG C klasse, iets met een bruiloft, asociaal rijden, niet aan kunnen tonen van wie deze auto is, goh.... Ik denk dat ik alweer genoeg weet. Triest, in en in triest.
Respect moet je verdienen (22-9-2019 om 07:53)
Waarom niet ook artikel 5 ? Waarom weer de criminele overlastgever ontzien ? Waar gingen die trouwen trouwens ? Dat willen we wel ff weten want die ontvangen dit soort crimineel gestoorde asocialen dus daar zit het ook fout.
John (22-9-2019 om 05:33)
Wat jammer om te zien dat die belachelijke Turkse bruiloft onzin nu ook in Zeeland gearriveerd is. Wel prachtig dat de politie ingrijpt , hulde vóór de politie!
bram goeree (22-9-2019 om 01:07)
goede zaak ,moet veel meer gebeuren