Kittens gevonden bij fietspad Poortvliet

Toegevoegd: 22-09-2019, 10.41 uur
De kittens zijn overgebracht naar een dierenasiel.
© Foto: Politie Zeeland-West-Brabant

POORTVLIET - Bij het fietspad langs de Postweg bij Poortvliet zijn zaterdagavond verschillende kittens gevonden. Eén van hen bleek te zijn overleden.

De politie zag op een gegeven moment tijdens een surveillanceronde een jongen naast een scooter staan bij de Postweg. Toen de agenten poolshoogte gingen nemen, bleek dat hij een kitten midden op het fietspad had zien zitten.

Samen met de scooterrijder en een meisje dat ook gestopt was, ontdekten de politie even later nog drie andere jonge poezen. Eén van hen bleek reeds te zijn overleden. De andere kittens zijn overgebracht naar het dierenasiel in Tholen.

Waar de diertjes precies vandaan komen, is niet duidelijk.

bram goeree (23-9-2019 om 13:34)
ook eens met de reactie van de '' dierenliefhebber ''.en ja een poes kan buiten bevallen maar dat doen ze dan op zo een beschermde plaats dat mensen die niet vlug vinden dus denk ik dat dit hier niet het geval is.
Cas (23-9-2019 om 05:42)
Wellicht dat een poes ook buiten kan bevallen?
Joke Stoutjesdijk (22-9-2019 om 18:49)
helemaal eens met de reactie van de ,,dierenliefhebber . ,,
joke (22-9-2019 om 14:54)
wat lief dat ze weer zijn gered , welke idioot laat daar zijn kittens achter , ik hoop dat ze weer een fijn thuis mogen krijgen .
kitkat (22-9-2019 om 14:46)
waar die vandaan komen ? bij een dierenbeul die niet voor zijn dier(en) zorgt natuurlijk. In de psychologie is het een FEIT dat dierenbeulen bijna zeker ook mensenbeulen worden, maar ja, er is natuurlijk geen geld voor meer politie in deze plintenklotstijd. We wachten de eerste menselijke slachtoffers van deze beul of beulen wel af want dat is goedkoper. lang leve de jubeleconomie van de onmenselijken.
een inwoner (22-9-2019 om 13:08)
Komt van een dierenbeul .Kan niet anders